Close
Logo

O Nás

Cubanfoodla - Tento Populárny Víno Hodnotenia A Recenzie, Idea Unikátnych Receptov, Informácie O Kombináciách Spravodajstvo A Užitočných Príručiek.

Kultúra

Nápoje, ktoré práve teraz milujeme

Zaujímalo vás niekedy, ako môže znieť rozhovor medzi našimi recenzentmi? Ponorte sa do tejto epizódy s mimoriadnym recenzentom liehovín Wine Enthusiast a Writer-at-Large Newmanova práca a Anna-Christina Cabrales , riaditeľ maestro degustácií a recenzent Burgundska a údolia Rhôny. Je to živá diskusia o súčasných a budúcich trendoch v oblasti vína a liehovín, v ktorej sa mieša humor s odbornými postrehmi.



Táto epizóda sa začína úprimným kolom výstrelkov „Love it“ a „Hate it“ z roku 2023, ktoré buď urobili dojem, alebo ich rozčúlili a zmiatli.

Keď dvojica nahliadne do svojej krištáľovej gule z roku 2024, skúmajú, čo tu zostalo z minulého roka – a celú cestu späť do pandémie (myslite na nárast nápojov pripravených na pitie a ďalšie). Kara stavia na konkrétnu vec espresso martini riff a zdvojnásobuje kategóriu duchov, ktorá bude dominovať. AC hovorí, že skutočné trendy vína sa ešte musia vyvinúť, ale vášnivo pozýva nadšencov, aby preskúmali ružové víno a zvýšenú transparentnosť na rôznych úrovniach.

Či už ste skúsený someliér alebo si len namočíte nohy vo svete vína, v tomto úprimnom a zábavnom rozhovore si nájde niečo pre každého. Nalejte si teda pohár a pripojte sa k nám, keď títo experti odzátkujú svoje myšlienky o tom, čo príde v roku 2024.



Tiež sa ti môže páčiť: Nový trend v Hard Seltzer? Bežný Seltzer

  Logo Apple Podcast
  Logo podcastu Google

Prepis epizódy

Prepisy sa generujú pomocou kombinácie softvéru na rozpoznávanie reči a ľudských prepisovačov a môžu obsahovať chyby. Pred citovaním skontrolujte príslušný zvuk.

Reproduktory: Anna-Christina Cabrales, Kara Newman, Samantha Sette

Anna-Christina Cabrales 00:08

Dobrý deň, vitajte v podcaste Wine Enthusiast. Ponúkate nápojovú kultúru a ľudí, ktorí ju riadia. Som Anna-Cristina Cabrales, riaditeľka ochutnávky tu vo Wine Enthusiast a dnes sa ku mne pripája Karen Newman, naša recenzentka a spisovateľka liehovín. V tejto epizóde sa pozrieme hlboko do nášho nápojového sveta krištáľovej gule a predpovedáme, čo bude alebo nebude v trendoch vína a liehovín na budúci rok. Stratilo konzervované víno svoju príťažlivosť a bude Espresso Martini v roku 2024? Poďme do toho.

Newmanova práca 00:43

Calling je kolekcia snov kalifornských vín, ktorá ponúka zreteľnú škálu odrôd, štýlov a najlepších Apalačských vín vo svojej triede. Vinár James MacPhail udržiava každému vínu jasný, jedinečný hlas a spolupracuje s renomovanými rodinnými pestovateľmi na výrobe Chardonnay, Pinot Noir a Cabernet Sauvignon. Pri zbieraní viac ako 7090 plusových bodov v procese. Pripojte sa k jednému z kolegov plne prispôsobiteľných vinárskych klubov a získajte prvý prístup k novým vydaniam, špeciálnej knižnici, priekopám a ďalším. So štyrmi možnosťami členstva je tu klub pre každého milovníka vína, získajte tri zásielky ročne alebo vyskúšajte mesačné predplatné s doručením troch fliaš mesačne priamo k vašim dverám. Pre informácie a prístup. Navštívte nás na www.thecalingwine.com/enthusiast. It’s January and we’re all thinking about what happened in the year just past and what’s coming up in the year ahead. Here at Wine Enthusiast HQ, we’re certainly thinking about what’s on tap for wine and spirits. I’m Karen Newman, writer at large and spirits reviewer for Wine Enthusiast.

Anna-Christina Cabrales 01:47

A ja som Ana Christina Cabrales, riaditeľka ochutnávky a recenzentka pre burgundsko a údolie Rhony. Takže Kara, predtým, ako budeme hovoriť o trendoch v roku 2024, poďme hovoriť o roku 2023.

Newmanova práca 02:00

Dobre, takže ste v centre vinárskeho sveta. Takže začneme s vami, samozrejme. Čo teda upútalo vašu pozornosť v roku 2023? Vlastne, viete, ešte predtým, ako sa ponoríme do tejto myšlienky, čo je, prečo si nezahráme malú hru milostných hier, nemilujeme to alebo nenávidíme. Takže chcem začať s pozitívnym alebo negatívnym smerom nahor.

Anna-Christina Cabrales 02:18

Pôjdem s láskou a láskou s trochou žily možno trochu mrzutosti, ak dovolíte, však? Také sú dve strany tej mince, ale páčilo sa mi to. Určite som si všimol, že viac spotrebiteľov sa chce dozvedieť viac. A to je pre mňa pozitívne, pretože na trhu, kde vidíme pokles spotreby vína, vidíme, alebo som si aspoň všimol, že spotrebitelia sa chcú dozvedieť viac o tom, čo konzumujú a platia pre to. Ale viete, samozrejme, nediskvalifikuje to žiadnych iných pijanov od tých, ktorí práve vstupujú do sveta vína, ktorí sa tak trochu cítia a snažia sa nájsť cestu cez balenie a marketing, čo úplne robí existujú. Čo sa mi však páči, je, že sa začíname pýtať viac otázok, prečo, viete, sú to otázky o siričitanoch, spochybňujeme siričitany, ich hladiny, koľko ich je vo vínach? Koľko to je, ako veľmi sú siričitany vo víne v porovnaní s inými produktmi, ktoré sú tam vonku. A dokonca veci až po globálne otepľovanie? Vieš, zrazu by som počul, ako určité otázky typu, tak čo je toto za hrozno? Ale teraz si kladieme otázky typu, ako ma to ovplyvňuje? A milujem odpovede. Rád sa učím od vinárstiev. Ale prosím, a toto je tá časť, v ktorej som trochu na nervy. Nech sa páči, vinárstva nám dávajú naozaj dobrú a oddanú odpoveď na to, čo sa mi páči, prečo robíte to, čo robíte v boji proti globálnemu otepľovaniu? Viete, mal by to byť príbeh, ktorý je jedinečne váš, a sú to vaše príbehy, vy ho vlastníte a my chceme sledovať vaše kroky a pochopiť, prečo robíte to, čo robíte. A páči sa mi, že spochybňujeme veci, ale viac chápeme prečo. A čo ty?

Newmanova práca 04:23

No, jedna z vecí, ktoré práve teraz milujem, je, že som naozaj napísal, že sme na konci sychravého januára. Áno. A že to nie je časť, ktorú milujem. Ale rozhodne oceňujem, že zero proof a low proof drinky sú teraz všade na každom jedálnom lístku. Videli sme, že jedno pravidlo dva určite existuje. Môžete urobiť nulový dôkaz?

Anna-Christina Cabrales 04:48

Určite to vidím oveľa viac na jedálnych lístkoch, pretože je to len kombinácia, kde vidíte koktaily a vína spojené dohromady.

Newmanova práca 04:57

Ale mám pocit, že naozaj oceňujem, že to teraz všade vidíte, mám pocit, že keď teraz pôjdete do barovej reštaurácie a dostanete koktailové menu a nie je tam, mám pocit, že je to do očí bijúce opomenutie. Áno, povedal by som, že to len uľahčuje. Uľahčuje to nekonzumovať alebo konzumovať o niečo menej alebo mať možnosti, keď ste s ľuďmi, ktorí z akéhokoľvek dôvodu nepijú. Myslím, že je to osviežujúce a je to veľmi potrebné. Teším sa, že v budúcom roku preskúmam ďalšie z týchto menu.

Anna-Christina Cabrales 05:27

určite. Páči sa mi možnosť bez tlaku. Stále sa môžem zúčastniť, ale žiadny nátlak na nutnú konzumáciu alkoholu.

Newmanova práca 05:38

Pre istotu. Dobre, čo ešte máš? Na tvojom dobrom zozname? Váš zoznam palcov hore?

Anna-Christina Cabrales 05:43

No, nie, myslím, že prejdem priamo k nenávisti, pretože si sa už dotkla niečoho, čo je naozaj spravodlivé, ja neviem, dáva mi to pocit, Kara. Takže prejdem k nenávisti a nejde o kategóriu ako celok. Teraz verím v nealkoholické vína s nízkym obsahom alkoholu. Ale viete, potrebujeme ich. Myslím si, že je to kategória, ktorá tu zostane. Ale prosím, zostaňte vo svojom jazdnom pruhu. Nezahadzujte víno. Viete, pijeme víno z určitého dôvodu. A tu nejde nevyhnutne o zdravotné benefity. Pretože zoom jeden, pretože je to dobrý pocit. Skvele sa hodí k rôznym druhom jedál. Nehovorme o tejto kategórii ako o niečom, čo tu súvisí so zdravím. Dobre

Newmanova práca 06:30

Bože môj, trafil si jeden z mojich bolestivých bodov. Čo je to? Chcem povedať, jednu z vecí, ktoré mám na mysli, už nejaký čas bijem do tohto bubna, nie je to špecifické pre rok 2023. Ale naozaj opovrhujem, keď vidíte koktaily alebo liehoviny, alebo víno alebo pivo. wellness nápoj. Áno, nie, nie, nie, nie, ak je v tom alkohol, nie je to wellness. Nie je to čisté, nech je to čokoľvek, je mi jedno, že tá Margarita má nižší obsah alkoholu alebo nižší obsah cukru. Viete, ak je tam alkohol, je to, nie je to wellness nápoj, alebo koľko upravených Genexov alebo nootropík alebo čohokoľvek, čo tam strčíte, ak sú tam aj alkoholy. Myslím, že by ste to mali brať tak, ako to je, a užiť si to a viete, skvelé ísť do kúpeľov, ísť do posilňovne, viete, robte svoju vec. Ale viete, užite si tú Margaritu neskôr, viete, a užite si ju takú, aká je. A všetko je dobré s mierou.

Anna-Christina Cabrales 07:30

Dohodnuté.

Newmanova práca 07:32

Dobre, takže sa chceš vrátiť k veciam, ktoré sa ti v živote nepáčia? Anjel alebo diabol sediaci na tvojom ramene?

Anna-Christina Cabrales 07:40

Dobre, dovoľte mi to hodiť späť, aby som to nemohol byť celý ja.

Newmanova práca 07:45

Idem späť. Dobre, nechám niečo iné, čo ma skutočne privádza do šialenstva. Niečo, čo som na roku 2023 nenávidel. A to je cena koktailov 20 dolárov a viac.

Anna-Christina Cabrales 07:56

Dobre, áno, môžem povedať aj 25 alebo viac. Pre istotu. Som ako: Čo? O čo tu ide? Nie je to cena jedla? Ako naše jedlo?

Newmanova práca 08:05

Áno. Je to šialené. A kedysi som považoval nápoje za cenovo dostupný luxus. A to len prešlo cez strechu. Rozprávam príbeh pre časopis na martini za 21 dolárov. A mám pocit, že je to aj v spätnom zrkadle. Niekedy, viete, 25 dolárov je jednoducho šialených. A nemám pocit, že vidím koniec v nedohľadne. A nie je to len v New Yorku. Je to proste všade. Mám pocit, že inflácia sa jednoducho vymyká kontrole. A aj keď sa zdá, že inflácia klesá v iných oblastiach ekonomiky, predtým, ako som začal písať o nápojoch, písal som o akciách, dlhopisoch a ekonomike. A tak stále myslím na viac, ako by som asi mal. A vidím, že aj keď inflácia v niektorých oblastiach klesá, stále je veľmi vysoká, pokiaľ ide o ceny potravín a cien v reštauráciách a cenách alkoholu. Stále chcem povedať, že najmä v situácii mimo domova sú nápoje v týchto dňoch veľmi drahé ísť von a dobre sa zabaviť.

Anna-Christina Cabrales 09:08

Dohodnuté. Doma ma to baví oveľa viac ako kedykoľvek predtým. Myslím, že v roku 2023 sa pravdepodobne môžem spoľahnúť, koľkokrát som išiel von len kvôli veciam nesúvisiacim s prácou. Doma som sa určite zabavil oveľa viac.

Newmanova práca 09:28

Áno, nie som elita. Nevidia, že prikyvujem, že súhlasím. Ach bože.

Anna-Christina Cabrales 09:35

Viete, dotkli ste sa niečoho, čo ma tak trochu zaujímalo o inflácii, a vecí, ktoré možno najmä niektorí liehoviny, ktoré sme naozaj mali radi, možno zásobili a užívali si a zdieľali s priateľmi. Máte pocit, že možno v budúcnosti začneme vidieť, že značky môžu vytvárať ďalší rad, ktorý je o niečo dostupnejší. Pri každodennej spotrebe mám opäť pocit, že všetko musí teraz len zdražieť. Ale uvidíme, že sa to v budúcnosti vráti? Myslíš si?

Newmanova práca 10:09

To je naozaj dobrá otázka. Neviem, viem, že som videl viac štúdií poukazujúcich na to, čo sa kedysi nazývalo prémiovanie. Čo je opakom izolácie prémiového prémia? Po dlhú dobu skutočne existoval trend čoraz drahších liehovín, presne ako ste spomínali. A teraz viac ľudí obchoduje nadol. Myslím tým viac o roku 2024. Pozrite sa teda dopredu. 2023. Ale asi sa to všetko nejako rozmazáva dokopy.

Anna-Christina Cabrales 10:39

Možno by sme do toho mali skočiť. Chcete ísť do roku 2024?

Newmanova práca 10:43

Áno, určite si odskočíme. Dobre. Áno. Takže v roku 2024 očakávam, že pravdepodobne uvidíme viac ľudí obchodovať za vyššiu hodnotu. Liehoviny. Neviem, to bude celoplošné. A stále existuje toľko zástupných znakov, viete, a stať sa môže čokoľvek. Ale určite si myslím, že uvidíte viac ľudí, ktorí idú von a majú svoje džbány s margaritami, ktoré môžu dnes predviesť margarity na značke.

Anna-Christina Cabrales 11:11

Ja tiež. Môžeme si dať neskôr?

Newmanova práca 11:14

určite. Ale myslím, že uvidíte, že viac ľudí bude stále dostávať svoje džbány margarít. Nikto sa toho ešte nevzdáva, ale myslím si, že na tomto obrázku to bude lacnejšie, na rozdiel od toho, že viete, že najprémiovejšie, najdrahšie. A to je vlastne štatistika, ktorú som vyplnil, aby som zavolal, kde som získal tú malú lahôdku, ktorá bola od ws Ws, dali dokopy štúdiu a spomenuli, že vrece obchoduje a akosi mi to utkvelo v mysli hovorí, viete, áno, presne toto očakávam, uvidíme.

Anna-Christina Cabrales 11:45

Vieš, niečoho si sa tu dotkol. A rozhodne to oveľa viac vidíte vo svete duchov. A myslím si, že vo svete vína sa to objavuje vo formáte plechoviek, ale proporcie, vidíte trochu viac kontroly proporcií spôsobom, ako napríklad, najmä v liehovinách a víne, existuje taká mentalita, že, dobre, ste oproti fľaši je to 750 ML sena, ktoré možno budete musieť spotrebovať v určitom časovom období. A dosť smiešne, aj keď naložíte bez nákladu, viete, fľašu vína hneď vedľa nej rovnakej veľkosti, je to, stále má rovnaký tlak. A mám pocit, že najmä v dnešnej dobe, keď sa pohybujeme rýchlejšie, sa od nás očakáva, že budeme produktívnejší, ostrejší, ako napríklad proporcia, že sa chceme cítiť dobre a chceme dostať tú výhodu. Ale zároveň jednoducho nechceme ten istý pocit na druhý deň ako, nemôžeme mať radi kocovinu alebo sa len cítiť letargicky. A tak chceme, aby nás z toho tá malá, tá malá hrana, tá malá vec vytrhla. A tak mám pocit, že uvidíme viac, ako viac kvalitných možností, najmä pokiaľ ide o konzervované víno. Nachádzate viac konzervovaných možností v RTD? svet?

Newmanova práca 13:09

Oh, určite. Pre istotu. To je smiešne. Práve som videl konzervované vína v roku Išiel som do obchodu s alkoholom, aby som si zobral fľašu vína na večeru, a tam boli plechovky, plechovky od vína, a nikdy ma nenapadlo, že by som si mohol kúpiť plechovky.

Anna-Christina Cabrales 13:25

Áno, je to také ľahké, prenosné, ale čokoľvek by som povedal, je teplota. Človek chce vlažné víno. A myslím, že pokiaľ to možno nie je červené šumivé víno. To je trochu náročné. Ale toto sa mi páči, vieš, táto myšlienka páčiť sa mi, dobre, dobre, môžeme si to ešte užiť, ale len v menších rozmeroch. A tak sa okrem plechoviek len pýtam, ako napríklad: Je toto skutočná príležitosť pre pohárový zoznam najmä v reštauráciách, aby sa tiež skutočne zlepšili? Viete, už teraz míňame toľko peňazí, aby sme mohli ísť von. Teda, pre mňa určite, aspoň podľa môjho zákona, mám pocit, že platím ako, no, kým predtým bol trh možno trikrát toľko. Teraz mi to pripadá štyrikrát päťkrát toľko. A ak budem platiť toľko, chcem niečo naozaj dobré. A nerád to hovorím, pretože niektoré z týchto fliaš jednoducho poznám. Len to nebudem platiť. Viete, a ja mám pocit, že by tu mohla byť naozaj dobrá príležitosť, najmä pre riaditeľov vína, ktorí skutočne prijímajú svoje náklady, študujú svoje náklady a vytvárajú veľmi kreatívne výbery pohárov.

Newmanova práca 14:39

Je to smiešne, vyzdvihli ste RTD a myslím, že by sme mohli robiť celé hodiny. Áno, ale dovoľte mi, keď ste sa na ne pýtali. Mám pocit, že rok 2024 bude rokom, kedy uvidíme skutočné otrasy v oblasti nápojov RTD.

Anna-Christina Cabrales 14:57

Ako to? Pretože len vidím…

Newmanova práca 14:59

Je ich veľmi veľa. Teda ich profitovanie z toho

Anna-Christina Cabrales 15:03

určite. Na základe toho, čo ste videli, určite existuje priestor na zlepšenie.

Newmanova práca 15:14

Áno, určite nie sú všetky dobré. A myslím si, že veľa z nich nie je také dobré ako to, čo dostanete v bare. A to je isté. A je to náročné, ale myslím si, že sa im darí veľmi dobre, je distribúcia. Naozaj sa objavujú na miestach, nikdy by som si nepredstavoval, že by ste mohli dostať niečo viac ako len pivo, ako sú športové arény alebo Áno, alebo na koncerte alebo na vlakových staniciach, v hotelových baroch. Videl som pár letieť, viete, budú mať vopred namiešané koktaily, ktoré vám otvoria a nalejú vám, viete, kontrola porcií, ako povedal, a sú dobré. Áno. A určite ste lepší ako to, čo ste niekedy dostávali.

Anna-Christina Cabrales 16:00

Áno. Aspoň som si to všimol pri pár mojich posledných letoch. Hovorím si, wow, toto je vlastne celkom dobré.

Newmanova práca 16:04

Áno. Isté sú nejaké plusy. Myslím, že nemusím namočiť celú kategóriu, v skutočnosti existuje niekoľko vynikajúcich možností. Ale myslím si, že vynikajúce možnosti sú tie, ktoré zostanú, a tie, ktoré, viete, nie také dobré, najmä, viete, opäť sa zdá, že inflácia je tkaná. Takže ako prechod do nášho dnešného rozhovoru. A myslím si, že tie, ktoré neprinášajú hodnotu, budú pravdepodobne jedny z tých, ktorým nebude dovolené držať sa tu, viete, spotrebitelia doma povedia, no, viete, ak ja“ Za toto zaplatím, chcem, aby to bolo naozaj dobré. A ak nie, idem voliť svojou peňaženkou a idem ďalej. Kde nájdete tie najlepšie darčeky za skvelé nízke ceny, ktoré si každý zamiluje, totálne víno a ďalšie. Samozrejme, s toľkými skvelými fľašami, z ktorých si môžete vybrať, si nájdite niečo pre každého na svojom zozname, či už je to Cabernet, pre vašu sestru sekt pre kolegyňu alebo jeden sudový bourbon pre otca. A ak potrebujete akúkoľvek pomoc, stačí požiadať jedného z našich priateľských sprievodcov alebo poradiť s najnižšími cenami za viac ako 30 rokov, vždy nájdete to, čo milujete a milujete to, čo nájdete iba v Total Wine a ďalších liehovinách, ktoré sa vo Virgínii nepredávajú a Severná Karolina. Pite zodpovedne do 21 rokov. Čo ešte máte na zozname predpovedí na rok dopredu?

Anna-Christina Cabrales 17:26

Viete, akosi narážam na to, o čom som hovoril predtým, jednoducho transparentnosť, myslím, že je pre mňa obrovské, obrovské kľúčové slovo. Transparentnosť v tom zmysle, že si myslím, že spotrebitelia chcú cítiť niečo, čo je čisté, niečo, čo je príjemné. Nepotrebujú nevyhnutne niečo, čo by mohlo byť pokryté tonou dubu. Nehovorím, že na to nie je priestor, na všetko je čas a miesto. Ale myslím, že začíname vidieť, ako sa začína objavovať veľmi sofistikovaná paleta. A chcú len pochopiť zmysel pre miesto. Kde sa pestovalo terroir, ktorý viete, kde sa pestovalo to hrozno, kde sa pestovalo to hrozno, a tak trochu sa učia, chcú na nich zapôsobiť a tiež zapôsobiť. A myslím, naučiť sa niečo z etikety alebo možno naučiť sa niečo viac od vinára. A preto si myslím, že transparentnosť aj vo formáte vínnych etikiet je obrovská. A rád beriem fľašu a o fľaši vína vidím čoraz viac detailov. Noste si zobral fľašu vína skôr, ako mám na mysli, a vy ste ju otočili dozadu a prečítali ste si etiketu, potom sa niekedy zdá, že môžete príbehy medzi etiketami takmer prehodiť. A aj tak to znie ako ten príbeh z inej fľaše.

Newmanova práca 18:58

Je to ako marketingový žargón. Áno, nezdá sa, že by ste hovorili o konkrétnom mieste a konkrétnej osobe. Môže to byť čokoľvek kdekoľvek.

Anna-Christina Cabrales 19:05

presne tak. A tak, keď vidím štítok, najmä keď hovoria o konkrétnej lokalite, hovoria o nadmorskej výške, hovoria o oblečení, hovoríme o priemernom nákupnom veku a type pôdy. To je len jedna časť rozhovoru. A to je skvelé pre každého, ako je znalec vína alebo milovník vína, ktorý je do toho naozaj rád. Ale pre každého, komu sa to páči, chceme vniesť do rozhovoru, čo to všetko znamená, najmä v dnešnej dobe, keď vidíme, ako vinári rozkladajú rôzne parcely a vinice a vytvárajú ako množstvo fliaš? Povedzte mi, ako sa jedno líši od druhého, a myslím si, že je tu skutočná príležitosť, ktorá nám pomôže tieto vína si zamilovať ešte viac a transparentnosť v treťom formáte pre mňa, myslím, a môžete mi povedať Tu sa úplne mýlim, ale možno je to len preto, že som sa poflakoval po sociálnych sieťach. Nemám rád to, čo v týchto dňoch vidím na Instagrame. Ale mám pocit, že blogy sa vrátia. Ako, dobre, hardcore. Hovoril som o tom s mojou drahou priateľkou Christy Frankovou. A vidíme, že krátkeho formátu už nikdy nie je dosť. A my chceme byť schopní hovoriť o tom, čo sa ešte deje. A neviem, či je to nevyhnutné, rovnako ako na firemnej webovej stránke, stačí technický list. Myslím, že sa chceme opäť zúčastniť ako na väčšom rozhovore a byť schopní hovoriť o tom, prečo na určitých veciach záleží, najmä keď hovoríme o veciach ako regeneratívne poľnohospodárstvo, udržateľnosť, globálne otepľovanie, je to len širší rozhovor ako len rýchly príspevok na sociálnych sieťach.

Newmanova práca 20:49

Veľmi zaujímavé. Neviem, či súhlasím s tým, že blogy sa vracajú, moje peniaze by boli na bulletiny, myslím si, dobre, táto podskupina a tak ďalej.

Anna-Christina Cabrales 20:58

To je svet, do ktorého som sa ešte poriadne ponoril, taká substack kultúra?

Newmanova práca 21:05

Áno, aj keď si myslím, že teraz začíname, hovoríme viac o trendoch v médiách a menej o trendoch v oblasti nápojov. Ale áno, súhlasím s tým, že ľudia sú určite hladní po podstatnejšej konverzácii, nie len po tých veciach, na ktorých sa ovplyvníte. Takže áno, určite. Súhlasím s vami v požiadavke na väčšiu transparentnosť, myslím si, najmä keď sa pozeráte na najmladšiu generáciu pijanov súčasnosti, viete, Gen Z a staršiu, určite existuje väčší dopyt po autentickosti a za to, že chcú presne vedieť, kto stojí za tým, čo pijú, čo konzumujú, či už viete, v tekutej forme alebo nie, viete, chcú vedieť viac o tom, kto to vyrába, čo robí z hľadiska podpora životného prostredia, v zmysle podpory iných kultúr, teraz chcú mať možnosť investovať svoje, svoje peniaze do niečoho, na čom záleží. Chcú mať pocit, že to, čo konzumujú, je súčasťou niečoho väčšieho. A určite obdivujem taký pithos. To je milé.

Anna-Christina Cabrales 22:18

Rozhodne, hovorím, dokonca aj medzi ďalšou generáciou zberateľov, s ktorými, viete, hovoril som, viete, nemusia nevyhnutne zbierať, viete, čo sa páči ich strýkovi alebo dedovi alebo otcovi, rodičom, vám vedia, zhromaždené, sú, nachádzajú svoj vlastný vkus a chcú sledovať príbeh, niečí záväzok a oddanosť niečomu a z vína niečo cítia. Teraz je to všetko o tom, ako tieto vína starnú, je iný príbeh. Ale na druhej strane, v týchto dňoch vždy pijeme víno oveľa skôr alebo ho konzumujeme skôr, ako bolo zvyknuté v pivnici. Ale to naozaj milujem

Newmanova práca 23:02

Zisťujete, že mladší spotrebitelia inklinujú k určitému regiónu alebo štýlu? A prečo?

Anna-Christina Cabrales 23:08

je to trochu všade. A myslím si, že je to trochu neobjektívne, najmä v dnešnej dobe, sme len ceny, najmä v klasických regiónoch sú také drahé. Nehovorím, že taký trh určite neexistuje. Je to celkom fascinujúce. Viete, fľaše sa pohybujú za stovky, ak nie 1000 dolárov, ale myslím si, že je tu určite viac fascinácie, takže vidím, že zatiaľ čo nedávno neprestávam, ale aj v Španielsku. A Portugalsko. Vidím tam väčší záujem. Oh, zaujímavé. Áno. Aj pre exotických. Myslím si, že je to stále ťažký trh. Stále to tu nie je ako každý deň, tento prístav je niečo, čo je veľmi populárne. Myslím si, že je to len jedna z vecí, kde ak to uvidia, možno pôjdem ako možnosť, ale pokiaľ ide o zbieranie a kde môžu minúť svoje peniaze. Myslím, že hľadajú niečo podobné, ako som hovoril predtým, kde môžete cítiť tú bezprostrednosť, bezprostrednosť a zložitosť, niečo, čo sa dá okamžite skonzumovať, ale tiež to môžu na pár dní schovať. rokov a očakávajte ešte viac výsledkov alebo buďte v úplnom úžase z toho, aké sú výsledky. A cítim sa ako v Španielsku a to, čo vidíme v Portugalsku, úplne určite prináša, bez toho, aby som skutočne rozbil banku, a myslím si, že aj to je jeden z dôvodov, prečo je to také atraktívne.

Newmanova práca 24:39

Pozrime sa teda, čo je ešte na našom zozname pre video na rok 2024, ktoré vám povie niečo, čo skutočne vybuchlo po tom, čo sme zverejnili naše očakávané digitálne videá. Spomenul som, že Carajillo môže byť kokteilom roka 2024.

Anna-Christina Cabrales 24:58

Povedz mi viac.

Newmanova práca 24:59

Je to kávový kokteil. Začalo to s…

Anna-Christina Cabrales 25:03

Čakať ďalší kávový kokteil? Máme už Espresso Martini? Viem, že nie som nad tým, pravdepodobne musím vždy, keď idem von.

Newmanova práca 25:18

Ale hneď ako som to spomenul a ako sme to zverejnili, zrazu som dostal toľko rôznych e-mailov a textov od ľudí. Takže milujem dôkladný pohľad, alebo nemôžem uveriť, že Amerike trvalo tak dlho, kým ho objavila. Toto sme pili večnosť. A v Španielsku a Mexiku. Teda, je

Anna-Christina Cabrales 25:32

Dobre, takže pre tých, ktorí nevedia, čo to je?

Newmanova práca 25:35

Je to zmes espressa a likéru. 43 Je to bylinkový luchar zo Španielska a espresso za 43. Je to ako fernet? Ish? Hm, je to druh vanilky II. Dobre. Áno, je príjemné piť aj samotné.

Anna-Christina Cabrales 25:52

Takže je to ako Espresso Martini na inú úroveň, keď?

Newmanova práca 25:56

Asi tak trochu Áno. Myslím, že je to ako ľahký popíjač. A zdá sa, že je v Mexiku skutočne populárny. A vlastne, Mills, Bernstein o tom písali aj pre časopis. A išiel som do reštaurácie, kde otvorili el lugar cantina, a mali na jedálnom lístku kašu. To bolo Espresso Martini, vyzeralo to ako Espresso Martini. Ale bolo to aj kardio, ako 443 v ňom. A ja som si povedal: Vieš čo, toto je len začiatok toho, že sa to stalo tak mainstreamovým, a neprekvapilo by ma to. Teda, tu je moja predpoveď. Odteraz do konca roka začneme vidieť všetky druhy reštaurácií a barov, nielen tie, ktoré sú mexickými. Myslím, že uvidíme iba výbuch. Som toho, čo príde potom. Viete, vidíme toľko rebier Espresso Martini, je ich všade plno. Teda, teším sa na riffy Carajillo, čo príde potom.

Anna-Christina Cabrales 26:52

Pokračujte, dajte na to svoje peniaze, čo príde potom?

Newmanova práca 26:58

Keby som to vedel, pravdepodobne by som si otvoril bar a podával ho práve teraz. Bude to niečo, čo nevidím. Na TikToku to bude niečo zvláštne, niečo vizuálne, niečo bláznivé. Myslím, že to je tiež niečo, čo vidím všade tam, kde to v roku 2024. Veľa je o pohlcujúcich baroch, pohlcujúcich nápojoch, niečom bláznivom, niečom s dymom, a šialene vyzerajúcej nádobe, viete, v jasných farbách. Musí to byť

Anna-Christina Cabrales 27:32

Teraz, keď hovoríte pohlcujúce, je to veľmi odlišné od niečoho, čo sa podáva pri stole, alebo z toho pochádza trochu viac interakcie...

Newmanova práca 27:41

Myslím si, že pokiaľ existuje nejaký interaktívny prvok alebo niečo, čo vás pohltí, je to len taký módny výraz alebo čokoľvek iné, čo už niečo znamená. Vidím to tak často. Myslím, že naozaj musím byť kritickejší k niektorým z týchto módnych slov, ale určite si myslím, že jedným z najväčších trendov, na ktoré čakáme, sa znova a znova a znova a pravdepodobne ani nezastaví rok 2024, sú nápoje, ktoré sú tak nápadné a náladový a nad vecou. A ak to zahŕňa spotrebiteľa, robí niečo pre to, aby to bolo výnimočnejšie, alebo aby sa vložil do zážitku, myslím si, že vždy je to lepšie. Viete, či to zahŕňa naliatie niečoho, sfúknutie plameňa a jeho zdvihnutie na svetlo. Viete, to je vždy niečo. Mení farby. Ide o želé. Musíte to rozhýbať. Vždy je to niečo

Anna-Christina Cabrales 28:36

Som blázon, keď veci menia farbu.

Newmanova práca 28:38

Tých milujem. Má to byť zábava

Anna-Christina Cabrales 28:46

A to je dôvod, prečo mám niekedy pocit, že liehoviny, najmä v reštaurácii, kde sa nachádza víno od Trumpa, ako keby sme nemali také sexi veci, viete, len vychádzajú z fľaše.

Newmanova práca 28:55

Bože, máme túto obrovskú fľašu. Z tých naozaj veľkých.

Anna-Christina Cabrales 28:59

Áno, určite vidíte magnumov, ktorí prichádzajú hrať, najmä vo svete šumivého, ktorý, viete, nevidím, že v roku 2024 bude šumivé uhasiť niečo, po čom každý túži, cítim, že každý určite chce niečo ľahké. a šumivé niečo na odľahčenie nálady, nechceme hneď cítiť príliš ťažké veci. Viete, jednoducho musíme prejsť k takýmto veciam a je dobré to vidieť aj v rovnakých duchoch. Takže cez tie striekačky a čo ešte, utíchlo to vôbec?

Newmanova práca 29:34

Nie...Niekedy je to tak trochu na zadnom sedadle možno Espresso Martini, ale myslím, že hneď ako sa počasie opäť oteplí.

Anna-Christina Cabrales 29:40

Oh, určite. A môžete to vidieť tak, že aspoň viete, keď prikryjem ako bordový a utekám, uvidíte, že viac Apalačských porastov bude chcieť rozšíriť svoje výsadby o biele odrody. Chápu, že po tomto je väčší dopyt. Chvíľu to potrvá, pretože existujú pravidlá, o koľko môžete ročne expandovať. Ale aj lokálne, áno, sú to veci, po ktorých túžia, alebo aspoň pre ďalšiu, viete, generáciu, ktorú chcú len svetlejšie, ako napríklad streky, šumivé, biele, dokonca aj nejaké ruže. A s ružami tam mám natrhať aj kúsok kostičky. Ale áno, stále je to trochu bitka, dobre, znova, žiadne problémy, ale Rosae v štýle písmena za monsell. Ale len som si prial, aby sme trochu preskúmali, mám pocit, že hlbšia farba, akou je Rosie, najmä pochádzajúca z Tavel, ľudí len tak trochu odstrašuje, hoci v skutočnosti ide len o úžasné gastronomické páry. A môžem dokonca len zobrať fľašu a otvoriť ju z vašich predjedál alebo len malý malý, takmer hukot rovno cez, ako, viete, váš prvý chod, celú cestu, ako možno dokonca niečo ako, viete, ako, možno naozaj jemný ako wagyu steak alebo niečo podobné. Môžem to niesť celú cestu. Teda, nie všetky ruže sú postavené rovnako, ale ja si len želám, aby sme v tejto kategórii preskúmali trochu viac. A ich anjel to robí tak dobre a ja budem v tomto boji pokračovať. Ale len si želám, aby sme viac experimentovali s rôznymi druhmi ruží.

Newmanova práca 31:21

Musíte vidieť, že AC do toho doslova búši

Anna-Christina Cabrales 31:28

Áno, dopadlo to dobre, hovorím. Potom znova, viete, moja zaujatá perspektíva tu, len preto, že to tak veľmi milujem. A tiež to pokrývam.

Newmanova práca 31:40

Takže mám pocit, že sa trochu uvoľňujeme, aby sme urobili nejaké posledné predpovede a dobre, pretože mám pocit, že som vlastne ešte ani nehovoril o zabíjaní. Ísť na to. A ak sa pozerám, premýšľal som o tom, na aké veľké duchovné trendy si treba dávať pozor v roku 2024? A pre mňa si myslím, že to bude niečo, čo bude v susedstve adoptované.

Anna-Christina Cabrales 32:02

Bože, dúfam. úplne mi to ide.

Newmanova práca 32:08

Nemyslím si, že tequila nikam nevedie. Je to, stále je to len totálny moloch. A už je pripravený predbehnúť vodku a whisky, ak to tak ešte nie je.

Anna-Christina Cabrales 32:20

Existujú nejaké štatistiky, ktoré práve teraz ukazujú, ako veľmi vedie, pokiaľ ide o iné kategórie?

Newmanova práca 32:25

Štatistiky určite existujú. Áno, nebudem ich mať z hlavy, ale určite diskutovať o Rade destilovaných liehovín v USA a iných subjektoch. IWS sú, myslím, je to len znova a znova, len to ukazuje, že zabiť je len na vrchole rebríčka a tam, kde nie je. Už sa to chystá a môže to byť tento rok. Je to veľmi úzke, každá ďalšia kategória, ktorá je nad pätou, je to veľmi úzky náskok. Oh, a áno, a pokračuje to ďalej.

Anna-Christina Cabrales 32:54

A kde do toho tak trochu spadá Mezcal?

Newmanova práca 32:57

Myslím, že to naozaj príde.

Anna-Christina Cabrales 33:00

To je vzrušujúce.

Newmanova práca 33:01

Najmä tam nie je toľko slávnych mezcalov, mám pocit, že je to tak pravda. Mám pocit, že je to niečo ako ten oznamovateľ, viete, to znamená, že to naozaj prevezme moc. Nemám pocit, že by existovala naozaj špecifická, viac ako pár konkrétnych značiek. Chcem povedať, že každý pozná Delmu gay a Lidl a existuje niekoľko značiek, ktoré ľudia poznajú, ale nemám pocit, že by existovala taká, ktorá by mala taký úspech, ktorý hovorí ako Tron pre tequilu, alebo casamigos pre tequilu ako tretiu, je tam ako celá slza, o ktorej je známe, že nás zabíja, kde mám pocit, že ten najlepší kalich, ako keby sa tam pomaly dostával, ako keby sa plazil hore, viete, hovorím cez stenu, ak toto bude, bude tam naozaj čoskoro. A myslím, že keď sa to stane, myslím, že tento rok, uvidíme, ako dlho budú kopce Mezcal hocking Hills tequila? Myslím, že toto môže byť rok, kedy môžeme vidieť taký vysoký výstup. A nie je to práca, je to skôr ako susedné Gobi. Nechcem zachádzať príliš hlboko do buriny, ale je to rastlina, ktorá je veľmi podobná agáve a vytvára liehovinu, ktorá chutí veľmi podobne ako tequila alebo Mezcal. A v roku 2022 som videl svoju prvú celebritu takú vysokú a tou bol Lenny.

Anna-Christina Cabrales 34:25

To je naozaj zriedkavé zo všetkých kategórií. A je zábavné, že neznášam, takže je to všetko dobré.

Newmanova práca 34:32

Myslím, že tentoraz to bol zvyk. Myslím, že toto je éra pre viac celebrít, takže povedzte, alebo sa možno mýlim. Možno to bude celebrita, ale bude tam jedna z tých, ktorá vyjde z brány a myslím si, že do konca roku 2024 budeme mať ďalšiu susednú kategóriu Agave/Abage. Prichádzajú po vás, aby vás zabili, ak si po vás idú. To je moja predpoveď.

Anna-Christina Cabrales 34:59

Vyzerá to tak, že spolu budeme piť oveľa viac margarít.

Newmanova práca 35:03

Nemrzí ma to.

Anna-Christina Cabrales 35:07

Možno je to niečo, čo počujete viac, nepoznám to ani ja vo vašom svete. Ale myslím si, že niečo, čo si určite vypočujem na jazyku, sú skôr profesionáli a všeobecne spotrebitelia, ako, viete, hovorili sme o tom, že je toto organické? To je dôvod, prečo, viete, trvalo udržateľné biodynamické, ale regeneračné poľnohospodárstvo? Je to niečo, čo sa vôbec objavuje vo vašom svete?

Newmanova práca 35:33

Z času na čas niekedy v určitých, určitých vreckách tu? Hovoriť o tom viac?

Anna-Christina Cabrales 35:39

Áno. Takže to trochu posúva veci na inú úroveň, kde sa tak trochu viac pozeráme na veci, ako sú krycie plodiny, ornica, zdravie zamestnancov a v podstate v prostredí, v ktorom sa dokáže skutočne udržať a byť schopný liečte sa aj cez akékoľvek výzvy, ak chcete. Toto je veľmi ľahký popis. Je to oveľa zložitejšie. Hovorí sa však najmä to, že vína vyrábané v takýchto prostrediach skutočne vystihujú podstatu miesta, cítite intenzívnu mineralitu a proste veci, ktoré sú na tom mieste také divoké a jedinečné. A mal som to potešenie ochutnať niekoľko, keď som bol preč vo Francúzsku. a ja som si povedal: Ouha, čo je toto? Áno, bolo to také strhujúce. Ide o to, že som sa pristihla, že sa k tým vínam vraciam znova a znova a chcem im len porozumieť. A vec sa má tak, že bolo takmer nemožné zachytiť na jedno sedenie, ako keby ste tam museli byť a pochopiť, keď hovoria, že ako viete, naozaj cítite ovce a vysoké tráva a všetky tie veci. Ale to sú vína, ktoré som len Whoa, tam. Je v nich krásna divokosť a spôsob, akým sa to len tak spája a ako v pohári. Nie je to nič podobné. Je to energia, ak chcete, ktorú som ešte nikdy poriadne nevnímal. A viete, okrem toho teraz o tom premýšľam, najmä preto, že rád píšem na túto tému transparentnosti, a tiež sa mi páči, ako vidíme, že viac vinárov experimentuje s rôznymi nádobami. Jednou z vecí, ktoré som miloval, keď som bol na návšteve, bolo vidieť, že takéto veci sú experimentálne, najmä s akou sú vínne glóbusy. Vyzerá teda doslova ako glóbus. Ale máme pohár, v ktorom si myslíte, že prostredie je úplne redukujúce. Ale nie je to, viete, úplne. A čo sa mi na tom páčilo, je to, že môžete cítiť čistotu toho, ako dobre je hrozno vyrobené. Alebo ak sa z toho chystáte odísť. Je to ako jeden z ďalších aspektov. Existuje len toľko rôznych spôsobov, ako s tým experimentovať, je to stále celkom nové. Ale milujem priehľadnosť hrozna v tejto nádobe a ďalšie veci, ktoré som tiež ochutnal, či by to bolo z amfory, alebo ako veľmi odlišné, ako sú druhy betónových vajec, alebo dokonca vajcia z nehrdzavejúcej ocele, ktoré poznáte , sú pomerne zriedkavé. Milujem túto úroveň experimentovania, pretože sa skutočne snažia zachovať, napríklad, kvalitu toho, čo rastú. A potom už len tak trochu použiť trochu toho a trochu tamtoho, či by to malo byť ako veľký formát, ako dub alebo čokoľvek iné, aby som po niečom túžil s toľkou jemnosťou a eleganciou. Je to tak dobré

Newmanova práca 38:45

Páči sa mi, že môžete mať všetky tieto rôzne techniky, ktoré, aj keď nerozumiem, čo to je, myslím, že si to stačí naliať do pohára a zažiť to.

Anna-Christina Cabrales 38:54

Áno. Máme šťastie, však?

Newmanova práca 38:59

Dobre, takže si myslím, že práve nastal ten čas.

Anna-Christina Cabrales 39:02

Áno, som pripravený na margaritu. A čo ty?

Newmanova práca 39:04

Oh, áno, absolútne. Som v

Anna-Christina Cabrales 39:05

Znie to dobre. Ďakujeme všetkým za počúvanie a nabudúce vás zastihneme. Tešíme sa na nadchádzajúci rok a na to, aké prekvapivé trendy sa objavia v roku 2024. Máte nejaké otázky alebo sa chcete podeliť o svoj názor na trendy v nápojoch na rok 2024? radi by sme to vedeli. Svoje pripomienky a otázky nám môžete poslať e-mailom na podcast na adrese Wine Enthusiast dotnet. A pamätajte, že tento podcast môžete odoberať na stránkach Apple, Google, Spotify a kdekoľvek inde, kde počúvate svoje obľúbené relácie. Ďalšie epizódy a prepisy nájdete aj na stránke wineenthusiast.com/podcast. Som Anna-Christina Cobras a ďakujem za počúvanie.

Samantha Sette 39:55

Vedeli ste, že okrem produkcie obsahu svetovej triedy je Wine Enthusiast tiež prvou nákupnou destináciou pre produkty životného štýlu vína. Stačí navštíviť našu predajňu na stránke wine nadšenca.com, kde objavíte úžasný sortiment jedinečných kvalitných predmetov, ktoré zaručene umocnia váš zážitok z vína. Od skla a doplnkov až po 1000 jedinečných darčekov na víno. Je to ako obchod s hračkami pre milovníkov vína. A nezabudnite na ochranu svojho vína. Sme popredným maloobchodným predajcom produktov na skladovanie vína v krajine. Či už máte šesť alebo 600 fliaš, túžite po vinotéke alebo vinotéke na mieru. Naše bezplatné konzultácie o skladovaní vína vám pomôžu nájsť to, čo sa perfektne hodí do vašej zbierky. Navštívte wineenthusiast.com ešte dnes. Prinášame víno k životu. Prináša vám obchod Wine Enthusiast